Vårkänslor!

Precis hemkommen från stallet, blev ingen ridning utan släppte ut hästarna och gjorde klart i stallet. Bytte även till spån i Bellens box idag! Benet såg lite bättre ut idag, inte lika svullet och inte speciellt varmt heller :)

Sol, inga moln, plusgrader och två underbara pojar! Värkänslor ♥

Igår gjorde syster om mina naglar då de flesta ramlat av. Berodde troligtvis på att det va det sista i gelebruken men igår öppnade syster en ny och känns mkt bättre! Tog även fram allt jag skulle ha med till studentkryssningen igår så idag ska jag bara göra mig iordning och packa ner allt i en väska, sen drar vi :D ♥
Han även med att rensa ur mitt klädskåp och vika ihop allt igår. duktig tjej!

Men nu ska jag äta toast, får se om jag hinner med fler inlägg innan kryssningen :) Går till bussen runt 10 i 3!

//Madde

Kommentarer
Postat av: Pills

Det var jätte skönt idag, det lilla jag var ute! Jag jobbade ju! Ha så kul på kryssningen! :D

2011-03-05 @ 20:19:15
URL: http://pillswestergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0