Torsdag!

I måndags, tisdags och onsdags var jag hemma och sjuk! Hade feber natten till måndagen och kunde kanppt sova så idag är första skoldagen för min del på över 9 veckor :)
Vi ska tydligen inte heller rida mera alls i individuelltval där man valt ridning? :/ istället ska vi sitta och ha teori resten av terminen. I islandshästkunskap ska vi inte heller rida mer. Men tycker det är sjukt att man inte ska rida mer i individuelltval om man valt ridning, eller? + att de sa att vi skulle rida hela våren :s
Får i alla fal rida på ridning och körning!

Imorgon har vi idrottsdag och väljer troligtvis hund och då tar jag med Kenzi :) Ska gå med vovvarna och sen kanske köra lydnad eller agillity!

Igår var jag även i stallet. vi red ut då det har smällt väldigt mycket på nån dag. Men mycket kvar som ska bort och torka upp innan det är perfekt.



Grattis till Helena idag också som fyller 19 :D ♥

//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0