Taggad!

Fredag idag! Blir nog att ta det lugnt ikväll och tagga inför morgondagen, Studentkryssningen ♥
Men har hunnit med en del idag i alla fal. Först färgade jag mitt hår och sedan gjorde mamma och jag rent akvariumet vilket var i stort behov. Men nu är det fint igen! Har för tillfället bara en fisk som är hur många år som hellst men mamma blev sugen på att skaffa lite nyontetror, hoppas bara då att "Hajar" inte dödar dem. Eller jagar dem som han brukar göra, han har redan dödat en hel del fiskar :/ Men nu är han gammal så borde vara lugnare nu, bara han får ha sitt slott!

Flyttade även upp akvariumet till mitt gammla rum, mamma ville inte ha det i vardagsrummet längre!


Mamma och jag har precis ätit lunch, vart en varsin toast! Mums!
Vet inte riktigt vad jag ska göra mer, kanske blir att jag fortsätter smörja träns, smorde några igår men har en hel del kvar :p Tog hem dem igår, är mycket skönare att sitta hemma och smörja!
Juste igår beställde jag hem en ny ryktlåda till Bellen också då hans är lite halft trasig och den jag velat ha till honom var på rea så passade på. Klickade även hem stübben lädertvål som är hur bra som hellst!

Ryktlådan för 199 istället för 249 och lädertvål för 89! På hööks!

Sen måste jag även kolla vad jag ska ha på mig till middagen imorn och vad jag behöver ha med mig på båten.
Brukar inte vara ute i god tid med allt men känns som jag varit det den är gången. Hur brukar ni göra? Brukar ni fiksa allt i lång tid före eller gör ni det i sista minuten? :)

//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0