Studenten!

Imorse körde mamma och jag pappa till jobbet och sedan åkte vi direkt till stallet. Hade utsläpp men hästarna var redan ute, utom våra eftersom vi skulle ha dem, skönt :) Red ut en sväng, mest skritt och lite trav eftersom Bellen fortfarande är svullen och varm v.bak. Blir dock bättre efter ridning men börjar ju fundera på vad det kan vara :/
Under ridtren mötte vi tre älgar som bara stod och glodde :p

Utsikten uppifrån Gurkans rygg ;)

En söt Gurka!

Bellapojken!


Efter stallet åkte mamma och jag hem och åt en sen lunch innan hon skulle åka till jobbet. Gick upp och köpte choklad också :p hihi
Nä, godisätande ska ta slut på vardagar nu! Efter lovet har Ida och jag bestämt att vi bara får äta på helger! Bättre att dricka vatten när man är sötsugen för igentligen är man bara törstig!

På lördag är dett studentkryssningen, taggad x1000! Nu börjar allt med studenten att närma sig! Skönt att jag redan vet vad jag ska ha på mig på kvällen, måste bara bestämma mig för vad jag ska ha på mig på väg dit och under middagen. Ska fiksa naglar och färga håret innan också :)



//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0