Isgata!

Var några dagar sedan jag skrev ett inlägg så kände att det behövdes ett nytt nu. Men händer inte så mycket så vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det enda jag gör är att vara på praktiken på vardagarna.

Igår var jag, Jenny, Helena, Moa och Beatrice och firade Emma som fyllde 19, firade även Moa som fyller 19 imorgon.
Efter middag och melodifestivalen hos Emma gick vi ut, vart 550.
Vi hade riktigt trevligt, dock väldigt lite folk i början. Men kul kan man ha endå ;)

Jag brukar aldrig sova länge, oavsett vad jag gjort eller hur sent jag gått och lagt mig, brukar vakna runt 8-9. Men idag vaknade jag när mamma ringde 13.15 :O
Så va bara och gå upp för att äta frukost/lunch och sen byta om till stallkläder.

Väl i stallet blev det först att fiksa stallet och sen rida ut. Men vart för det mesta skritt, några travsteg och en galopp på några meter :p Var isgata överallt så går inte att göra nått :/ Det är sånna här tider man vill ha ett ridhus!

Mobilbilder på pojkarna!


//Madde

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj! Kolla vad bra lindat det var där ;D såklart du ska göra hästskötarexamen;)

2011-04-03 @ 13:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0